bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Feb 2012

Anwar - Nik Aziz "Restui" Pertahan Negara Israel!!!


Apa pulak yang "dikelentong" oleh Anwar pada Nik Aziz kali ini agaknya. 


Tapi apa boleh buat... Itu semua salah pemimpin2 dan ahli2 Pas.


Itu salah mereka kerana Pas meletakkan keputusan parti di atas keputusan seorang pemimpin iaitu Mursyudul Amnya iaitu, Nik Aziz. Seorang pemimpin yang sudah lanjut usia dan banyak apa yang  dilontarkannya seolah2 hanya ucapan lelaki tua yang telah nyanyuk...


Majlis Sura Pas, Malah Presidennya pun seolah-olah tiada kuasa.


Kemudian, sejauh mana apa yang didakwakan oleh Anwar itu benar atau sebaliknya hanya masa yang menentukan. 


Mengetahui yang Pas pasti lebih rela "menggadai" kepentingan orang2 Melayu mahupun  kepentingan agama demi kuasa, maka tidak hairanlah sekiranya mereka tidak akan berani untuk membantah sekiranya dakwaan Anwar itu merupakan satu lagi "pembohongan" sebagaimana pembohongan2 nya yang lalu dan yang terbesar iaitu beliau akan  "merampas" kuasa pada "16 September 2008" yang lalu.


Bagi penulis, apalah yang hendak dinafikan lagi apabila wawancara Anwar dengan WSJ bukan sahaja telah dicatatkan sebegitu di media cetak, malah rakaman video kenyataan beliau juga menunjukkan perkataan yang sama.


Adakah Hj Hadi juga akan tampil kehadapan dan membela Anwar sekali lagi dengan mengatakan bahawa rakaman video dan peti telivisyen dan komputer juga hanyalah benda2 yang tidak bernyawa dan tidak boleh dijadikan saksi dalam undang2 Hudud???


Yang jelas ini tiada kaitannya dengan hukum Hudud!!!

1 comment:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3