bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Feb 2012

Pemfitnah Bertudung???

Nota: Foto disebelah hanya hiasan, tiada kaitan dengan artikel ini.


Senario politik di Malaysia di mana agama hanyalah suatu alat untuk mencapai kuasa politik di mana ianya digunakan dengan sebegitu licik bagi memfitnah lawan ataupun untuk melindungi diri.

Tuan-tuan masih ingat bagaimana seorang isteri pemimpin yang sedang dibicarakan dan ditahan telah membuat kenyataan di TV dan akhbar2 dengan berwajah sedih sambil berlinangan air mata mendakwa bahawa suaminya sedang tenat, rambutnya gugur, tubuh kurus-kering dan tidak bermaya, mengidap sakit belakang yang kronik dan tidak mampu berjalan kerana telah diracun menggunakan racun arsenik oleh kerajaan yang memerintah.

Lebih menyayat hati suaminya juga bakal disuntik dengan virus HIV demi untuk menamatkan karier politik beliau!!!

Tetapi kini tersebar rakaman video kisah disebalik tabir yang menunjukkan sisuami (sebenarnya hanya berlakun dihadapan khalayak, berpura2 sakit, tak larat dan tak boleh berjalan siap dengan kerusi roda hanya untuk memancing simpati) beliau kelihatan boleh berjalan sambil berdiri bersilang kaki di muka pintu bilik hospital dan bilik tahanannya tanpa memerlukan apa2 bantuan, yang sebenarnya antara bukti bahawa pasangan tersebut adalah penipu besar!!!

Setelah 14 tahun  dakwaan tersebut berlalu, suami beliau kini masih segar-bugar, malah mempunyai beberapa koleksi video peribadi yang dikaitkan dengan beliau yang menunjukkan betapa hebatnya beliau "beraksi".


Si isteri tu pula tidak pulak meminta maaf kepada umum walaupun jelas, kenyataannya sebelum ini hanya merupakan fitnah.

Walaupun jelas mereka telah menipu, tetapi tetap dipercayai oleh penyokong2 dalam penipuan2 terbaru mereka.... 

1 comment:

  1. .... dan telah diangkat menjadi imam mahdi olih ustad bad man.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3