bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Feb 2012

Saranan Buat PM - Sambutan Satu Malaysia Perlu Diperluaskan!!!

Penulis menyertai "Himpunan Ulama', Cendiakawan Islam & Penulis Maya Kebangsaan 2012" di Hotel Sri Pacific 17 - 19 Febuari yang lalu.

Dengan jumlah rakyaat Malaysia seramai 28 juta, pastinya ada di antara mereka yang tidak terjangkau oleh PM melalui sambutan "Satu Malaysia".

Apapun demi untuk menjaga perasaan semua rakyaat Malaysia terdiri daripada banyak pecahan suku kaum, ada baiknya sambutan tersebut tidak hanya terhad di bandar2 besar malah ianya sepatutnya juga disasarkan ke kawasan pendalaman agar tidak ada suku-kaum yang akan terasa diri mereka dipinggirkan.

Alangkah baiknya jika PM dan Pemimpin-pemimpin BN yang lain dapat melakukan sambutan "Satu Malaysia" dengan suku2 kaum asli di Semenanjung, Iban, Melanau, Orang Ulu, Kerabit, Kadazan, Murut, Bajau, Tidung, Kadayan, Iranun, Suluk, Kadahan, Bisaya, dll di segenap pelusuk negara.

Penulis percaya jika ini dapat dilakukan, sokongan terhadap BN pasti akan berterusan.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3