bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Oct 2010

YB Wee Choo Keong Sahkan Rahimi Kelihatan Gugup Ketika Tandatangan Keterangan Bersumpah!!!


http://malaysiakini.com/news/145258

Hari ini, Wee tidak mendedahkan sama ada Rahimi sememangnya dipaksa, tetapi menegaskan bahawa dia kelihatan "gugup" dan sentiasa dikawal ketat.
"Rahimi memang nampak gugup dan begitu juga Anwar sewaktu akuan bersumpah itu dibuat.
 
 
Komen Isac;
 
Jika tidak bersalah...Mengapa Anwar pun kelihatan gugup? Sebagai "budak hingusan" penulis boleh faham jika Rahimi gugup, apa lagi apabila beliau kelihatan dikawal dengan ketat...
 
Tetapi buat "old timer" macam Anwar yang pernah mengetuai berbagai-bagai siri demonstrasi dan propaganda sehinggakan pengganas komunis pun pernah keluar dari hutan di Baling kerana "tertipu" dek kelicikan Anwar, penulis susah nak percaya.... Kecualilah jika ada yang cuba disembunyikannya...

3 comments:

  1. Setiap orang yang bersalah..susah menyembunyikan kegugupan ...begitu juga lah dengan nuar brahi..walaupun dia cubamenunjukan muka mnco seperti tak bersalah tapi degup jantungnya tetap akan berdegup kencang..

    ReplyDelete
  2. Biasalah tu..nak menipu memang gugup.Nantikan dah biasa tak gugup lagi..tapi sampai bila rahsia akan tersimpan...akhirnya pecah juga.

    ReplyDelete
  3. silap pecaturan..gitu la hasilnya... "anak ikan" yang dibela memgigit semua tuanya yang pelahap!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3