bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Oct 2010

Hari Penamaan PRK Galas - Dah Memang Dasar Suka Langgar Undang-undang!!!

PRK GALAS: Sekitar Penamaan Calon
Nukilan dari blog DET
 
Calon bn abdul aziz yusoff hadir ke dewan penamaan calon pada jam 8.30 pagi tadi di iringi oleh ybm ku li, datuk zaid hamidi, datuk ahmad maslan dan berberapa lagi pemimpin parti komponen bn di samping 1000 penyokong barisan nasional, sekarang ini sedang berlangsung proses semakan borang pencalonan. hanya calon bn dan calon pas sahaja yang menghatar borang pencalonan.

Tidak ada sebarang kekecohan dan provokasi yang dilakukan oleh penyokong pas, peroses penamaan calon berjalan dengan tenang, tempat berkumpul antara penyokong bn dan pembangkan di jarakan lebih kurang 100 meter dengan kawalan ketat polis.










 

LIVE frm GALAS : Gambar-Gambar Puak PASBERG!!!

Ini pulak nukilan dari blog oh politik

Cerdiknya PAS dek kerana terlalu ramai penyokong, calon dan pimpinan mereka yang hadir sukar bergerak dalam lautan manusia ciptaan sendiri untuk memasuki ke Pusat Penamaan Calon.
Antara Makcik-Makcik yang hadir dan mencuri perhatian
Bila PAS dan DAP sedar yang mereka tak sehaluan, saling merenung masa depan
Anak kecil mangsa bapa yang begitu taksub berpolitik
Antara wayang opera cina yang dipertontonkan
Tengah timbang, bulan atau roket, yang mana akan memusnahkan melayu dan Islam.

Komen Isac;

Walaupun tidak bertanding dan menyalahi undang-undang, logo DAP & PKR tetap kelihatan!!! Memang jenis suka menyalahi peraturan!!! Suka mencabar undang-undang!!!

Patutlah mereka ni selalu "memperjuangkan" penjenayah!!! Dah memang dalam tabiat depa... "It is in their blood"....

1 comment:

  1. Isac, puak-puak ini mana nak ikut peraturan.... spesis rimba juga... mengaku dah kahwin, tapi tak berani nak daftar....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3