bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Oct 2010

Plihanraya Umum Mengejut??? Suatu Lagi Usaha Untuk Mensabotaj FDI???

BN siap sedia hadapi p'raya mengejut, kata Anwar
Joseph Sipalan
Okt 14, 10
4:26pm
http://www.malaysiakini.com/news/145338

Tindakan terbaru kerajaan menunda pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) adalah petanda “utama” bahawa pilihan raya umum ke-13 semakin hampir, kata ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


"Ada kemungkinan kita akan saksikan pilihan raya umum yang mengejut dan saya jangkakan pembentangan bajet esok adalah bajet pilihan raya,” katanya pada sidang akhbar di lobi parlimen hari ini.
Komen Isac:
Bila DSAI membuat pengumuman akan mengambil-alih tampuk pemerintahan negara pada 16 September 2008,  majoriti pelabur telah pergi ke negara-negara jiran kita untuk melabor. Jestru FDI jatuh merudun!!!
Adakah ini satulagi usah DSAI untuk "mensabotaj" ekonomi negara??? Jika benar, mungkin inilah antara strategi DSAI untuk memenangi pilihanraya umum ke 13. Mungkin bila pelaboran asing kurang negara tidak makmur dan rakyat menderita mudahlah untuk beliau "mencucuk jarum" meracun fikiran rakyaat untuk mengundi dan memenangkan beliau daalam PRU 13 nanti....

2 comments:

  1. bila anwar jadi presiden BN ataupun Perdana Menteri gatai sangat buat pengumuman pasai piliahnaray umum ke-13 tu...gila meroyan kot..ketagih nak jadi PM..

    ReplyDelete
  2. takde sebab DSN nak buat PRU mengejut. Tak taulah kalau-kalau sebab Azmin tewas TP PKR.
    hehehe

    Aku Yang Bingai
    Dari Emelku: Jeli Gelatin Babi?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3