bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Oct 2010

Liwat II Juga Satu Lagi Konspirasi??? - Percubaan Pasukan Pembelaan Untuk Menimbulkan Keraguan???


Petikan daripada Malaysiakini.

12.29pm: Menurut Dr Razali beliau mula-mula memeriksa bahagian perianal Saiful bagi mengambil beberapa calitan. Beliau kemudian memasukkan protoskop ke dubur Saiful untuk mengambil dua sampel - daripada bahagian atas dan bawah rektum.

12.44pm: Dr Razali mengakui bahawa dia tidak menyoal Saiful bahawa ada peralatan dimasukkan ke duburnya apabila dia diperiksa di hospital Pusrawi.

Beliau bersetuju dengan peguam bela ia bukan satu amalan yang baik.

1.10pm: Mahkamah berehat seketika dan akan perbicaraan akan bersambung pada jam 2 petang ini.

2pm: Apabila bersambung semula, mahkamah dimaklumkan perbicaraan akan ditangguhkan kepada jam 8.30 pagi esok.


Komen Isac;

Jika sebelum ini laporan pemeriksaan "palsu" hospital Pusrawi disebarkan oleh RPK dan ditaburkan oleh pembangkang sebagai bukti Saiful "tidak diliwat", kini pihak pasukan pembelaan dilihat sedang cuba untuk mempertikaikan hasil siasatan Dr. Razali.

Apa yang penulis nampak,  peguambela sengaja bertanyakan soalan di atas untuk menimbulkan keraguan terhadap sampel air mani yang dijumpai oleh  Dr. Razali daripada dubur Saiful.

Penulis berharap, agar "Yang Arif Tuan Hakim" tidak akan "terpengaruh" dengan "permainan" licik mereka ini. Bukti saintifik tidak sewajarnya dibuang begitu sahaja, hanya berdasarkan kepada andaian-andaian.

Biarlah bukti-bukti saitifik "bercakap sendiri".... Samada Dr Razali menyoal Saiful atau tidak, "samada ada atau tidak peralatan dimasukkan ke dubur Saiful apabila dia diperiksa di hospital Pusrawi", bagi penulis itu tidak penting.

Laporan siasatan hospital Pusrawi (jika ada) juga sewajarnya dibiarkan berbicara sendiri....Tanpa halangan tanpa andaiaan...

 Pihak pembelaan sebenarnya sedang berusaha untuk menimbulkan "teori konspirasi" kononnya specimen air mani tersebut telah diletakkan (plant) disitu oleh "seseorang", kemungkinan oleh hospital Pusrawi .

Jika benar mereka mahu mencari kebenaran, mereka boleh  menyoal semua doktor-doktor yang telah membuat pemeriksaan dan bukannya cuba menimbulkan keraguan yang bukan-bukan.

Harapan penulis pasukan pembelaan haruslah menyediakan diri untuk menjawab satu persoalan, "jika benar kes ini adalah suatu konspirasi bagaimana "air mani" tersebut boleh diperolehi oleh "pihak ketiga" ???"

Secara logiknya air mani bersifat terlalu peribadi dan teramat sukar untuk diambil tanpa kerelaan dan pengetahuan "sipemiliknya", kecualilah pemilik air mani tersebut adalah merupakan orang yang telah meliwat mangsa!!! 




7 comments:

  1. Eeeehm, Kalau air mani itu dimasukkan oleh seseorang di Pusrawi, mestilah seseorang itu mengambilnya dari anwar sendiri atau dari dalam p**tat kak jijah. Setahu aku, air mani boleh tahan dalam pantat sampai lebih dari 7 hari. Kalau tidak macam mana benda tu boleh sama dengan bang nu*r punya.

    esh..esh... Pelik...

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha... hanya kerana "bukan satu amalan yang baik" terus membuktikan PELIWAT jadi mangsa konspirasi??? Macam tu tak perlu ada hakim la kat dunia ni, semua kes liwat di dunia ni adalah KONSPIRASI juga.....

    Kah.. kah.. kah... mesti lepas ni penganut2 Pengencing Rakyat akan mainkan isu ni tanpa berfikir dahulu.

    Konspirasi hanya perlu melibatkan 2-3 orang, tak ke bodoh ke namanya tu??? Jangan lupa gelaran yang pernah Mat Sabun beri pada AnWAR suatu ketika dahulu, Mat Sabun pun dalang konspirasi ke????

    Kah.. kah... kah....

    ReplyDelete
  3. kalau nak tuduh konspirasi azizah lah yg patut dituduh bkn umno.Dia je yg boleh "ambik dan simpan" air mani nuar dan suntik ke dlm jubo saiful.Tapi logik ke azizah nak naya laki dia mcm tu?imposible....
    Yg pasti ia bkn konspirasi umno/azizah..
    Terdapatnya air mani dalam jubo saiful hanya kerana anuar yg "meletakkannya".Melalui cara apa,bagaimana,bila hanya anuar dan saiful yg boleh jelaskan.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    La korang tak tau ke, zaman skrang ni dah boleh antar air mani kat sesapa korang suka, yg penting korang punya imagination mahu kuat, pancutanpun mahu kuat, macam air bomba, setakat meleleh kat peha, baek takyah.
    Mula-mula kalau ada janggut, urut janggut skit2, pas tu pejam mata, pikir warna biru je, warna laen jgn. Cari sasaran, nak betina boleh, nak jantan pun boleh, nak ikut mana, depan ke belakang ke... ikut suka korang.
    (Yg ni yg kritikal skit) Bila dah masuk, kalau ikut depan, kena cepat2 tukar bayangan warna tadi dari biru, ke warna pelangi... Camtu jugaklah kalau ikut belakang, cepat-cepat tukar bayangan warna tadi jadi warna kuning-kuning kunyit... pastu bolehlah dipancutkan. Itu lah caranya air mani boleh dtg kat sesapa pun lani.
    Cam ni menang Nuar... hehehe

    ReplyDelete
  5. salam,

    buat penyokong taksub paspispus / parti kelentong rakyat...

    Allah S.W.T. sudah menurunkan petanda kpd umat Islam."air mani dlm dubur saiful" adalah balasan Allah kpd peliwat tegar secara tunai di dunia lagi.
    Apa hukumnya org yg masih x mahu menerima kebenaran?

    sebagai umat Islam yg cuba bertanggungjawab saya mengambil kesempatan menunaikan kewajipan saya utk menyeru semua yg bersekongkol dgn peliwat tegar ini agar segera bertaubat.

    Jika tuan / puan tidak ambil endah maka anda jawablah sendiri di Padang Masyar nanti.

    Wassallam

    Anti hipokrit

    ReplyDelete
  6. Bang, mahkamah dunia boleh lah dia dan peguamnya kelentong tapi mahkamah Allah nanti macam mana? dia jangan lupa bahawa saiful dah buat mubahalah. Insyaallah, Allah akan tunjukkan.

    Salam dari keadilanuntuksarawak.

    ReplyDelete
  7. Heran ya umur 60 thau lebih boleh penatrasi lagi kah...kah...kah.... sembur kat dalam pula tu huhuhu... wayar putuslah nuar ni hihihi...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3