bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Oct 2010

Jika TG Nik Aziz Akrab Dengan DYMM Sultan Muhammad V, DSN Akrab Dengan DYMM SPB YDP Agong???

Apa nak dihairankan....TG Nik Aziz sudah 20 tahun menerajui kerajaan negeri Kelantan, DYMM Tuanku Sultan Kelantan membesar di depan mata beliau. Malah apa yang penulis dengar Tuanku Sultan katanya juga pernah berguru dengan TG Nik Aziz....

Walaupun baru dua tahun menjadi PM, DSN dilihat akrab dengan DYMM SPB YDP Agong. Beliau selalu mengiringi baginda di majlis-majlis rasmi...


Di Suatu Majlis Resmi.

Bersolat jemaah dengan DYMM SPBYDP Agong


Berdoa di sebelah DYMM SPBYDP Agong.



Bersolat jemaah bersama-sama DYMM SPBYDP Agong.





 Mengiringi DYMM SPBYDP Agong di suatu Majlis rasmi.


Bermain golf bersama-sama DYMM SPBYDP Agong.



 Bersarapan dengan DYMM SPBYDP Agong.


Mengiringi DYMM SPBYDP Agong dan DYMM Sultan Selangor
Merasmikan Kapal Selam Pertama Negara.



Mengiringi DYMM SPBYDP Agong di Mesyuarat Majlis Raja-raja Melayu.



Pakatan sebelum ini sibuk memfitnah kononnya DYMM SPB YDP Agong tidak perkenan akan perlantikkan DSN sebagai PM kerana kononnya beliau terlibat dengan kes pembunuhan Alantunya. Apa yang jelas itu semua hanyalah fitnah!!!

Buat makluman pembaca-pembaca budiman, hubungan di antara  seorang PM dengan DYMM SPB YDP Agong dan begitu juga halnya hubungan di antara seorang MB dengan Sultan bagi sesebuah negeri, tidak perlulah ianya dipolitikkan kerana hubungan mereka adalah sebahagian daripada tanggung-jawab dan tugas-tugas rasmi mereka.







1 comment:

  1. Kalau sultan kelantan(yang baru) sakit kena masuk hospital kat singapork adakah N.ajis akan gi singapork macam dia buat ari tu tak?

    sebab sejarah sentiasa akan berpusing.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3