bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Oct 2010

Inkues Teoh - Tulisan Nota Bunuh Diri, Milik Mendiang???

Tulisan pada nota terakhir hampir sama pada buku catatan Teoh http://www.bharian.com.my/bharian/articles/TulisanpadanotaterakhirhampirsamapadabukucatatanTeoh/Article
2010/10/22

SHAH ALAM: Penganalisis dokumen daripada Jabatan Kimia Malaysia, Wong Kong Yong, memberitahu inkues kematian Teoh Beng Hock di Mahkamah Koroner Shah Alam, tulisan pada nota terakhir yang dikatakan ditulis Teoh sebelum kematiannya adalah hampir sama dengan tulisan pada buku catatan yang ditemui dalam beg sandang beliau ketika disoal siasat di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).


Komen Isac;

Jika benar, maka satu lagi "modal" pilihanraya Pakatan, dah tak boleh dipakai lagi!!! Sepatutnya mereka ini disaman sahaja kerana terus-terusan menyebarkan fitnah terhadap Kerajaan BN dan SPRM.

5 comments:

  1. salam bro,
    saman jer tak cukup... mereka punya uwang yang banyak. Taukeh2 diehard DAP ramai ikut menyumbang. ISAkan jer penyelesaiannya, pasal ISA tak boleh dibeli dengan jutaan ringgit. Itu pasal PR nak kuburkan ISA.

    ReplyDelete
  2. Itu sebab LKS, musuh No. 1 Melayu, sekarang dalam keadaan sakit tenat. Cadangan hasutan emosi bangsa chauvinist Cina untuk pilihan raya sudah bau macam......you know, kesayangan Anwar Ibrahim i.e barau LKS. Memang bolih pengsan bau busuk nya.

    ReplyDelete
  3. Apa yang kau dua ekor merepek ni SETAN......

    ReplyDelete
  4. Ibnusam, bukan engkau ke yang kawan dengan setan.....setan.....

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha..... setan ibnusam hanya layak jadi balaci si iblis PELIWAT je.

    Dulu puak Pengencing Rakyat kata TBH dibunuh oleh orang SPRM atas arahan pemimpin UMNO, kini bila dah terdapat bukti2 bahawa TBH membunuh diri kerana tak tahan dengan perbuatan rasuah pemimpin DAPig Selangor, kenapa Pengencing Rakyat mendiamkan diri pula???

    Yang puak2 dan penganut2 Pengencing Rakyat hanya suka adalah menabur fitnah terhadap orang lain, bila datang KEBENARAN mereka langsung tak peduli pun. Memang mereka ni ada ciri2 penghuni neraka rupanya......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3