bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Aug 2010

Himpunan Sumpah Laknat Saiful, Sumpah Laknak Najib, Sumpah Anwar??? Anda Kena Tipu???













Komen Isac;

Siapa yang menipu sebenarnya??? Siapa yang kena tipu??? Siapa yang bersumpah??? Siapa yang 'kelentong" kononnya bersumpah sebeaarnya tidak pernah berbuat demikian!!! Mengapa Anwar "mengelak" untuk bersumpah??? Bukakan minda anda, anda akaan bertemu jawapannya.....

2 comments:

  1. Salam..Demi meyakinkan pengikut..tak sumpah pun kata bersumpah..Macam sesumpah kejap-kejap bertukar warna...belt-belit...

    ReplyDelete
  2. AnuWar tipuuuu. Dia kata tahun 1999 dulu dia dah minta kesnya dibawa kemahkamah syariah. Tetapi ditolak oleh kerajaan. Mana kerajaan ada hak untuk kes dalam Mahkamah. Itu hak mahkamah. Tetapi sebenarnya dia sendiri yang tak mahu kes itu dibawa ke Mahkamah Syariah.

    Tanya Dato Mustafa Taib, Dato Aziz Jamaluddin dan Us. Umar Khalid yang ada disitu ketika cadangan membawa ke mahkamah syariah. Dia sendiri yang menolak.

    Tiga orang tokoh di atas juga ada bersama ketika AnuWar menolak bulat bulat cadangan supaya dia bersumpah dengan sumpah syarie.

    AnuWar pembohong yang nyata.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3