bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Aug 2010

Kes Liwat DSAI Vs Saiful - Perbicaraan Bakal Diteruskan, Posting "Fitnah" RPK Ditolak!!! Syabas Yang Arif!!!



Hubungan romantis: Mahkamah tolak permohonan arah Saiful, Farah beri keterangan

http://m.themalaysianinsider.com/home.php
Oleh Shazwan Mustafa KamalAugust 09, 2010

KUALA LUMPUR, 9 Ogos — Mahkamah Tinggi petang ini menolak permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim agar Mohd Saiful Bukhari Azlan dan Timbalan Pendakwa Raya Farah Azlina Latif dalam kes liwat Ketua Umum Pakatan Rakyat itu, tampil menjawab dakwaan hubungan romantis mereka.

Hakim Mohd Zabidin Mohd Diah menolak permohonan yang dikemukakan oleh peguam Anwar, Karpal Singh untuk mengarahkan Farah dan Saiful memberi keterangan mengenai pembabitan hubungan romantis mereka.


Komen Isac;

Itulah yang sebaik-baiknya. Rakyaat mungkin sudah muak dengan taktik melambat-lambatkan perbicaraan. Apa yang rakyaat mahukan ialah supaya kes ini dapat dibicarakan secepat mungkin tanpa campur tangan mana-mana pihak. Biarlah bukti dan saksi dikemukkan di mahkamah tanpa sekatan tanpa dihalang...

Cepat selesai kes ini semua yang terlibat akan dapat meneruskan kehidupan masing-masing seperti sedia-kala, biarlah mahkamah yang mengadili siapa yang bersalah....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3