bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Aug 2010

Dr. Pornthip (Thailand) - Masih Tidak Berganjak Bahawa Mendiang Teoh "Dibunuh". Siapakah Yang "Beruntung" di Atas Kematian Teoh?




Komen Isac;

Walaupun pakar-pakar lain termasuk pakar bedah-siasat dan otopadik berpendapat, Teoh telah membunuh diri, Dr. Pornthip tetap beranggapan sebaliknya. Mungkin bagi sesetengah orang, empat pakar mengatakan bunuh diri dan satu mengatakan "dibunuh" tidak membuktikan apa-apa, ianya hanyalah statistik? Benar atau tidak itu soal lain...


Bagi penyokong tegar Pakatan Rakyaat, pastinya akan mengatakan keempat-empat pakar di atas terlah "dirasuah" oleh Umno!!! Penulis cuma nak tanya satu perkara, mana lebih mudah dan murah, "merasuah" empat orang pakar termasuk seorang pakar dari UK ataupun "merasuah" hanya seorang pakar ? Mungkin "Bingai" ada jawapan yang lain.... :)

Walau bagaimanapun kali ini Dr Pornthip kelihatan telah sedikit "hilang" keyakinan kerana tidak berani untuk mengekalkan peratusan 80% lawan 20% seperti yang telah ditegaskan pada tahun lepas.

Persoalannya, jika benar-benar Teoh "dibunuh" siapakah pula yang "paling beruntung" di atas kematiannya??? Adakah SPRM suatu badan kerajaan yang menyiasat salah-laku peruntukkan wang kerajaan ataupun "mereka" yang terlibat ataupun mendalangi kesalahan tersebut?

Gunakan kewarasan anda bukanya emosi dan sikap kepartian yang dangkal!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3