bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Aug 2010

Ada di Antara Ahli Patologi Inkues Teoh Beng Hock Yang "Dirasuah" ???


Penyokong-penyokong tegar pakatan rakyaat pastinya akan "mencebik bibir" dan mengatakan empat ahli patologi yang berkongsi pandangan bahawa mendiang Teoh membunuh diri telah "dirasuah" oleh Umno. setakat mana kebenarannya, persetan itu semua... Ini adalah kerana kononnya "UMNO" sememangnya 'busuk" dan tiada satupun yang "baik' tentang UMNO.

Pastinya ketegasan Dr. Pornthip mempertahankan pendapatnya akan digunakan sebagai modal untuk mempercayai bahawa mendiang Teoh telah dibunuh oleh "UMNO" atau agen-agennya. Suatu pendapat "jahat" dan merbahaya.

Bagi mereka, empat pakar mengatakan bunuh diri dan satu mengatakan "dibunuh" tidak membuktikan apa-apa, ianya hanyalah statistik? Benar atau tidak itu soal lain...

Kepada penyokong-penyokong tegar Pakatan Rakyaat, pastinya akan mengatakan keempat-empat pakar di atas terlah "dirasuah" oleh Umno!!!

Penulis cuma nak tanya satu perkara, mana lebih mudah dan murah, "merasuah" empat orang pakar termasuk seorang pakar dari UK ataupun "merasuah" hanya seorang pakar? Untuk menimbulkan keraguan dikalangan rakyaat? Rasuah tidak terhad dalam bentuk wang ringgit, "kemahsyuran" juga mungkin salah satu daripadanya....

Mungkin "Bingai" ada jawapan yang lain.... :)

Begitulah bahayanya politik kepartian "sempit" apapun boleh dipolitikkan demi sokongan dan kuasa...


1 comment:

  1. atau barisan peguambela yang di rasuah supaya spin segala bukti/fakta.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3