bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Aug 2010

Isu Pengetua - Jika Terbukti Fitnah, Pelajar & Bapa Sepatutnya Dipenjarakan!!!!!




Bukti dah ada dan laporan polispun dah dibuat, sekiranya laporan tersebut ternyata palsu, penulis berharap agar semua pihak yang bertanggung-jawab perlu mendapat hukuman yang setimpal. Jangan bagi muka kerana ianya telah menimbulkan ketegangan antara kaum. KDN perlu tegas!!!!!!!!!!

6 comments:

  1. hantar isa je bro.... kena 2-3 deepavali dia beraya kat dalam tu... mesti dia jadi baik punya...

    ReplyDelete
  2. kali ini kdn perlu bertindak, jangan berlembut lagi

    ReplyDelete
  3. Memang. Sekarang ini kita sudah terlalu kalut oleh kecenderungan mencipta fitnah. Kebiasaan yang parah ini kena dihentikan. Tindakan tegas dan keras tentulah boleh mengendurkan keadaan.

    ReplyDelete
  4. salam saudara bumiyang,
    kenapa bila melayu bersuara menyatakan ketidakpuasan hati maka akan segera diambil tindakan tegas?lihat ketua bahagian bukit bendera digantung jawatannya.pengetua yang hilang sabar ni pun hendak diambil tindak terhadapnya.tapi kaum lain merobek hati orang melayu kerajaan takut sangat nak bertindak.lihat LGE,ketua wanita gerakan,chua soya lek,dan yang sama waktu dengannya.yang terbaru,khatib separuh masak yang membela LGE tidak dikenakan tindakan sedangkan kesalahan sama taraf dengan almaunah iaitu menentang yang di pertuan agung(menderhaka)mengapa?kerana dia ada kaitan dengan kaum cina itu yang hishamudin takut sangat nak bertindak.tapi dia tak takut kepada melayu.perlu diingat sekarang ini melayu memendang rasa.sedikit demi sedikit membengkak didalam dada.apabila dah tak tertahan nanti maka akan dikhuatiri berlaku peristiwa prebet adam dan amuk tok nading.ketika itulah hishamudin akan terkedu.kalaulah almarhum tun hussien masih hidup tentu dia akan menangis kerana melihat anaknya gagal membina perpaduan yang diasaskan oleh almarhum sendiri.saya sudah tidak sabar lagi.saya sekarang hanya menunggu seseorang meniup trompet jihad untuk saya sertai.wassalam!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3