bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Aug 2010

Apa Beza Penunjuk-penunjuk Perasaan Warga Indonesia Dengan Mereka Ini???






Dengar kata.... Dalang "ganyang Malaysia" dan "ganyang Najib" ni orang yang sama.... Anda komen anda???

3 comments:

  1. dalang si si Bapak Liwat tu lah.. ANUar BERAHIm

    ReplyDelete
  2. Mereka yang bertindak sedemikaian rupa adalah mereka2 yang berfikiran mundur 100 tahun kebelakang terhadap kemajuan pemikiran yang waras.
    BODOH - BANGANG - BANGSAT - BANGKAI - BUSUK !

    ReplyDelete
  3. Anwar Ibrahim adalah pakar manipulasi orang-orang yg bodoh dan berakal singkat. Malangnya ramai orang yg masuk dalam kategori itu berada diMalaysia. Terutamanya orang melayu yg masih lagi kuat percaya kepada alam fantasi dan sensasi (buku-buku mistik mmg laris dikalangan orang melayu).

    Beliau sedar bahawa Melayu mmg senang kena tipu, lihat sahaja berapa banyak skim cepat kaya, penipuan skim internet, semuanya melibatkan orang melayu.

    Jadi sebagai ahli politik, anwar hanya perlu memberikan janji-janji sensasi, dan skim-skim teruja yg walau pun tak masuk akal, tapi digayakan dengan penuh konfiden, sudah pasti akan menarik ramai orang untuk mengundi Pakatan Rakyat pada PRU 13. Ini kenyataan, memang senang nak tipu melayu, walaupun lulusan universiti luar negara, tetap tertipu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3