bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Jun 2010

Masa Untuk Bersatu???



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak beramah mesra bersama Timbalan Presiden Yayasan Amal Malaysia, Jamuliddin Elias, salah seorang sukarelawan yang menyertai flotila bantuan ke Gaza yang ditahan oleh tentera Israel, selepas membentangkan usul khas pada persidangan Dewan Rakyat di Parlimen, hari ini. Turut kelihatan timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang (dua kiri). - Foto BERNAMA



Komen Isac;

Alangkah bagus jika pemimpin-pemimpin Melayu/Bumiputera dapat bersatu....

6 comments:

  1. Salam
    Setuju. Kita sepatutnya bersatu bukanya bercakar dan berkonflik sesama sendiri. Islam adalah agama perpaduan. Jangan bercerita soal orang muslimin luar negara. Kita sendiri berpecah.

    ReplyDelete
  2. Bersatu kita bersatuuuuuu ! Tapi dasarnya kenalah islam !

    ReplyDelete
  3. Aku terlalu rindu untuk kembali kezaman 70 an di mana Melayu, Cina dan India seolah-olah satu keluarga. Tidak pernah cerita politik ketika duduk bersama. Orang tua Melayu bercakap loghat Cina dan orang Cina pula sebut tuan alah. Tidak ada siapa yang terluka. Seolah-olah politik tidak ada pada zaman itu. Cuma yang ada sembahyang 2 imam.

    agbr47: pemimpin-pemimpin jadi tukang spin kita yang merana,

    ReplyDelete
  4. aku pun tertunggu-tunggu..

    ReplyDelete
  5. sayangnya segala ini cuma 'ada waktu2nyaa' ..kalaulah melayu Islam bersatu dalam satu pasukan alangkah bahagianya ummah ,

    PAS lebih rela berpeluk cium dengan DAP , dan menyamak tangan apabila bersalam dengan melayu sesama bangsa dan agama , DAP lebih islamik dimata PAS , siapakah agen pemusnah melayu sebenarnya ?

    ReplyDelete
  6. sekarang pun klu tempat kerja @ kat luar..semua tak ada masalah dengan semua bangsa termasuk sabah dan sarawak..
    di sebab kan oleh seekor manusia yg kaki spin terlalu nak mengejar pangkat PM.abih isu perkauman dia utama utk mengejar undi..mengong..!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3