bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Jun 2010

AHLI Parlimen Kapar, S. Manikavasagam - Masanya Untuk Meninggalkan PKR?


AHLI Parlimen Kapar, S. Manikavasagam begitu emosi ketika sesi pendengaran awam Selcat mengenai siasatan ke atas urus niaga perlombongan pasir Kumpulan Semesta Sdn. Bhd., di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri di Shah Alam, 4 Jun. - Utusan/MOHD SHAHARANI SAIBI



Komen Isac;

Kumpulan Semesta Sdn. Bhd, tidak bersalah??? YB Mani, kalau rasa tidak mendapat keadilan yang sewajarnya pergilah buat laporan dengan SPRM. Dahulu semasa bukan di dalam kerajaan, memang sedap mengkritik...Kini bila dah ada kerajaan sendiri, baru tahu kawan-kawan yang dahulunya sama-sama beriya-iya mengkritik kerajaan BN, kini mereka lebih dahsyat perlakuannya.

Lagi satu, jangan panggil "Mani", sekarang ni perkataan tu perkataan yang sangat sensitif....

3 comments:

  1. Silap di pihak pengurusan dan pejabat MB (Jangan tanya MB: Poklid tak tahu apa apa, dia hanya follow paklah style and pok nik style).

    Silap kerana tak kautim awal awal dengan mani sampai dia naik radang bila nomani.

    Kalau lompat parti, memang itulah yang diharap harapkan sebab masalah akan terus selesai.

    Adalah lebih baik kita tengok duu dua sandiwara ini, kalau berminat sangat pun, just pukul gendang kuat sikit.

    ReplyDelete
  2. Salam 1Malaysia bro ISAC,

    kes pasir sama saja dengan isu lesen judi...kerajaan tidak mahu mendengar suara rakyat majoriti...ni piala dunia dah semakin hampir..apa yg kerajaan nak buat sekarang..batalkan atau teruskan saja pemberian lesen judi bola ???

    Bro ISAC terima kasih banyak2 kerana anda adalah antara yg paling kerap berkunjung ke blog anak merdeka...saya sangat menghargai anda...maaf sekiranya ada terkasar bahasa baik dalam entry mahupun ulasan saya, ..terima kasih.

    teruskan perjuangan anda serta rakan2 lain demi untuk bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  3. apa yang PR dok buat la nie tadak apa yang buleh bantu rakyat. PAS yang dok kafirkan orang islam hari dah jadi saudara baik dengan DAP dan sundal GAY. apa dah jadi dengan pemimpin PAS yg dulunya dihormati juga oleh orang UMNO bawahan. tapi hari ini tok guru- tok guru PAS dah jadi ahli politik paling murah. bila makan dgn harap la DAP dgn PKR bayar. kemudian yg "keep the change"nya PAS berebut nak ambik. Dayus...pada agama, bangsa dan negara sendiri.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3