bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Jun 2010

Kontrak RM 5 Juta ADUN DAP - Konspirasi Atau Kebenaran???

DAP bercadang saman ADUN paling tadah
http://www.malaysiakini.com/news/134700
Jun 16, 10 3:32pm



DAP Perak berhasrat menguatkuasakan perjanjian yang ditandatangani semua wakil rakyatnya ketika pilihan raya umum 2008 yang menuntut mereka membayar ganti rugi RM5 juta jika keluar parti.

"Kami
 


telah memutuskan untuk menguatkuasakan kontrak yang ditandatangani antara wakil rakyat dan parti ketika mereka dipilih menjadi calon dulu," kata Ketua DAP Perak, Datuk Ngeh Khoo Ham (kiri, bertali leher biru).


Keputusan itu diambil berikutan pengumuman mengejutkan semalam apabila Keshvinder Singh (Malim Nawar) mengumum meninggalkan parti itu.


Komen Isac;

Adakah ia sebenarnya tandatangan kontrak "kertas kosong"? Yang kemudiannya atas ehsan parti untuk "memasukkan" jumlah pampasan yang perlu dibayar oleh Adun/Ahli Parlimen yang "melompat"???

Apapun syabas kepada Tok-tok wakil Pas yang kesemuanya "sayangkan bini"  yang menjadikan mereka kekal "setia" kepada parti...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3