bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jun 2010

Kelantan Lubuk GRO??? Siapa Yang Melanggannya???

KOTA BHARU – Kemasukan wanita warga asing ke Negeri Cik Siti Wan Kembang untuk menjadi pelayan pelanggan (GRO) semakin berleluasa sejak akhir-akhir ini.



Komen Isac;

Walaupun judi "tiada" di Kelantan tetapi arak dibenarkan untuk mereka yang bukan Islam. Bila minum arak di kelab mahupun pub, tentu tidak "sah" jika tidak ditemani oleh GRO. Adakah GRO "halal" di Kelantan walaupun untuk orang yang bukan Islam???

Adakah GRO-GRO ini cuma sebagai teman minum sahaja ataupun boleh diajak hingga ke ranjang? Adakah orang Islam di Kelantan tidak mengunjungi tempat-tempat ini?

Bukan mahu mencari salah kerajaan pimpinan Pas, cuma nak menjelaskan bahawa masalah pasti ada di mana-mana, walau bagaimana bijak percaturan pemimpin kita. Ini kerana mereka yang mahu membuat kemungkaran juga akan berfikir sebaik mungkin bagaimana agar tidak akan sampai tertangkap.

Jestru itu jangan asyik hendak menyalahkan orang lain....

1 comment:

  1. AKU TAK NAK ANAK CUCU CICIT AKU SATU HARI NANTI PERGI PERANG SEMATA-MATA NAK MENUNTUT TANAH MELAYU (SEMENANJUNG EMAS)YANG TERGADAI DIK KERAKUSAN MANUSIA YANG SEZAMAN DENGAN AKU NI YANG SENGAJA NAK MENGHANCURKAN KEDAULATAN BUMI BERTUAH PUSAKA MOYANG AKU. BIAR PUN AKU KESEORANGAN TETAP AKAN KUPERTAHANKAN BUMI BERTUAH INI..
    ANAK CUCU CICIT KU, SEDARLAH KALIAN TANGGUNG JAWABMU AMATLAH BESAR UNTUK MENJAGA SATU SATUNYA HARTA PENINGGALAN NENEK MOYANGMU..
    LIHATLAH SULU SEBAGAI CONTOH..TIADA NEGARA, TIADA DAULAT DAN TIADA KUASA YANG TINGGAL..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3