bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Jun 2010

Jambatan Bengkok Bakal Diteruskan???


Sultan mahu jambatan baru ganti Tambak Johor
Jun 26, 10 10:16AM
Sultan Johor Sultan Ibrahim Ismail mahu kerajaan pusat mempertimbangkan semula projek jambatan baru menggantikan Tambak Johor yang pembinaannya dibatalkan pada 2006.
 
 
Komen Isac;
Mengapa nak buat jambatan bengkok? Buat yang tegak aje lah... Lebih pendek, lebih murah. Lagipun perbincangan dengan kerajaan Republik Singapura dalam beberapa isu tertangguh sebelum ini dilihat telah berjalan dengan lancar. Mana tahu kali ini di bawah PM baru, kata sepakat untuk jambatan yang baru ini dapat dipersetujui bersama...

1 comment:

  1. sdr Bumiyang,

    Abang ucapkan tahniah kerana sudara dapat menulis denga baik dan bebas menyatakan kebenaran. Abang banyak belajar dari sudara sebagai pendatang baru dunia blogger.

    2. Abang telah senaraikan blog sudara digerbang utama. semoga kita dapat bekerja sama. Saya mengikuti laman saudara agak lama an sangat menarik. Teruskan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3