bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Jun 2010

Anwar Ugut Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen!!!!! Anwar Semuanya Boleh??? Macam Yahudi??? Siapa Dibelakang Anwar???


Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Nazri Aziz menilai rancangan Datuk Seri Anwar Ibrahim hendak mengadakan roadshow ceramah di seluruh negara jika dikenakan hukuman oleh Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen berhubung isu Apco satu ugutan. Klik sini.



Komen Isac;

Kalau Anwar buat semuanya boleh....Mengugut sesiapa sahaja, mengatakan Hakim "Bahalul", menafikan keadilan buat Saiful, menjadi kuncu Yahudi, mendapat dana asing untuk menjatuhkan kerajaan, tidak dilokap walaupun telah dituduh "merogol", menjahanamkan struktur negara...

Beliau dilihat seolah-oleh begitu berkuasa, kerajaan pun dilihat takut untuk mengambil tindakan ke atasnya. Kalau Yahudi, berlagak sedemikian kerana dibelakangnya ada sokongan Amerika Syarikat. Siapa di belakang Anwar???

Adakah ia Yahudi??? Macam ada benaranya, jika tidak mengapa beliau begitu "gentar" bila ada kumpulan Yahudi yang mengelarnya sebagai "anti Yahudi" ???
“Mana boleh ugut jawatankuasa yang sedang menjalankan siasatan,” katanya ketika diminta mengulas apa yang disuarakan oleh Ketua Pembangkang itu dalam ceramahnya di Stadium Selayang Selasa malam.

2 comments:

  1. ya Allah laknatlah orang-orang yang mendatangkan huru hara di bumi malaysia ini

    ReplyDelete
  2. Salam bro, hehehe

    ni saya nak jawab tajuk artikel saja...

    siapa dibelakang Anwar???? ...mudah saja, dibelakang Anwar kadang2 Azmin, kadang2 juga Anwar dibelakang Azmin, kadang2 Kesuma Sasmitatwidjaya didepan Anwar dibelakang hehe...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3