bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Mar 2010

YB Zul Dedah di Dewan Rakyaat Bahawa Beliau "Diarah" Memfitnah PM & Isteri Terbabit Dalam Pembunuhan Altantuya...



Terbaru dan Tergempar Dari Parlimen Malaysia, bukan Parlimen Australia, AS maupun Britain!!!!! YB Zul memdedahkan ada pihak "ketiga" yang mahu merasuah beliau dengan syarat mengaitkan DSN dan Isteri dalam kes pembunuhan Altantuya.



Nilai rasuah yang besar hingga hampir "menggugat" Iman agar beliau membuat "kenyataan bersumpah" secara sengaja mengaitkan DSN dan isteri dalam kes tersebut.....Jestru itu beliau tidak terperanjat sekiranya Bala yang tidak menceritakan apa-apa tentang adanya penglibatan DSN dan isteri ketika menjadi saksi di mahkamah dan tiada apa-apa keterangan yang sama, dibuat kepada pihak polis mengenai isu ini, tiba-tiba membuat "kenyataan bersumpah" dan menuduh bahawa adanya penglibatan DSN dan isteri dalam kes tersebut.



Satu lagi "sesumpah" yang boleh dijual-beli kini dikenal-pasti?????

PANAS…Zul Nordin dedah dapat tawaran goyah iman buat akuan sumpah babitkan PM–Rosmah kes Altantuya
http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a

Setelah Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru Datuk Seri Zahrian hashim membuat pendedahan panas di Dewan Rakyat Rabu lalu mengenai Pelan 16 September Datuk Seri Anwar Ibrahim,pagi Rabu ini tiba giliran Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu ,Zulkifli Nordin pula.Belum lagi bekas ahli PKR itu dapat mulakan ucapan bahas usul junjung titah yang Dipertuan Agong sudah timbul kekecohan bila kalangan Ahli Parlimen Pembangkang membantah.Mereka bising kerana anggap sudah cukup dua orang Ahli Parlimen Bebas berucap sebelum ini yakni Zahrain dan Datuk Ibrahim Ali,Pasir Mas.Bila Speaker membenarkan maka ada kalangan Ahli Parlimen pembangkang bertindak keluar dewan.Zulkifli terus memanaskan suasana dewan bila mendedahkan beliau pernah diminta membuat akuan bersumpah kaitkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan model Mongolia, Altantuya

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3