bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Mar 2010

Nak Cari Bapa Mertua Orang Umno Pulau Pinang???


Exco Umno Bukit Bendera letak jawatan
Low Chia Ming & Susan Lone
Mac 29, 10
2:45pm
http://www.malaysiakini.com/news/127785


Umno bahagian Bukit Bendera hari ini mengumumkan peletakan jawatan 36 anggota exconya bagi membolehkan pemilihan baru diadakan semula. Peletakan jawatan beramai-ramai itu bagi membolehkan bekas ketua mereka, Datuk Ahmad Ismail untuk kembali menerajui bahagian berkenaan.

Semua 36 anggota exco itu menandatangani surat peletakkan jawatan yang akan dikemukakan pada mesyuarat perhubungan negeri Umno Pulau Pinang yang diajdualkan pada penghujung bulan April. Menurut ketua bahagian Bukit Bendera, Abdul Jalil Ariffin semua mereka menuntut mesyuarat agung luar biasa (EGM) diadakan bagi membolehkan Ahmad memimpin semula bahagian itu.


Komen Isac;



Exco Bkt Bendera - Bubar Atas Semangat Setiakawan.



Begitu taat dia orang ni semua dengan Datuk Ahmad, rela melepaskan jawatan demi mahu memberikan peluang untuk beliau bertanding semula. inilah semangat setiakawan. Penulis ingatkan budaya begini telah ditelan dek zaman...Rupa-rupanya ia masih diamalkan oleh Umno Pulau Pinang. Boleh dibuat "bapa/emak" mertua mereka ni.... :)

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3