bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Mar 2010

Maaf....Siapa Yang Tak Tahu, Itu Maksudnya "Mereka Tidak Penting" Buat DSAI.....



Hanya yang rapat dengan Anwar tahu.....
http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a
ROSLAN BIAN

Memang ramai ahli parlimen PKR,DAP dan PAS tidak tahu menahu pasal Datuk Seri Anwar Ibrahim babitkan nama Yang Di Pertuan Agong dan Panglima Angkatan Tentera dalam Pelan 16 September untuk menawan Putrajaya menerusi pintu belakang.

Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata hanya pemimpin-pemimpin parti itu yang rapat dengan Ketua Pembangkang itu yang tahu mengenainya.Kalangan pemimpin PAS yang mungkin tahu ialah mereka dalam kumpulan Erdogan yang pro Anwar.Pengakuan Zahrain yang sebelum ini diketahui amat rapat dengan Anwar itu sekaligus mengesahkan laporan Agendadaily bahawa tidak semua ahli parlimen pakatan pembangkang termasuk dari PAS yang tahu mengenai tindak tanduknya guna nama Yang Di Pertuan Agong dan Panglima ATM untuk meyakinan bahawa usahanya untuk menawan Putrajaya menerusi tindakan lompat parti Ahli Parlimen Barisan Nasional akan berjaya.Bekas Ahli Parlimen PKR itu yang ditemui di lobi Parlimen Isnin berkata selepas pendedahan beliau di Dewan Rakyat minggu lalu, ada kalangan ahli parlimen pembangkang bertanya padanya kebenaran disebalik cerita 16 September 2008 itu.

Komen Isac;

Kadang-kadang kita ingat kita rapat dengan seseorang....Tetapi rupa=rupanya kita cuma kawan biasa....Kadang-kadang juga kita ingat kita ni amat penting....rupanya orang yang kita sangka sahabat cuma manganggap kehadiran kita. "ibarat melukut di tepi gantang".


1 comment:

  1. Anwar bab mengubah jalan cerita memang handal malah beliau akan mengarah semua watak penting menjalankan kerja 2kotornya.
    Tapi bila cerita yang diarahnya sudah basi dia akan mencipta satu lagi sandiwara.
    Itulah Anwar Ibrahim pakar dalam membawa Malaysia terjerumus kedalam pertelingkahan kaum.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3