bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Jun 2012

Umat Islam Malaysia Bersatulah!!! - Jangan Dek Dendam Kesumat dan Kebodohan Melayu Terpinggir di Malaysia!!!



Beberapa etnik Rohingya yang menetap di Malaysia mengadakan protes di Kuala Lumpur, membantah pembunuhan yang berlaku antara etnik itu dan Rakhine di Myanmar, 12 Jun 2012. – Foto Reuters 


Orang Islam/Melayu belajarlah untuk bersatu!!!

Jika di Thailand, Singapura, Filipina dan Myanmar orang Melayu/Islam merupakan golongan minoriti sehingga mudah untuk mereka ditindas dan diperkotak-katikan, di Malaysia kita adalah golongan majoriti dan kuasa ditangan kita.

Jangan kerana sifat dengki dan tamak sesetengah pihak kuasa terlepas daripada tangan kita.

Sejarah telah membuktikan orang Islam jika lemah pasti akan ditindas dan sebaliknya jika kita  berkuasa perkara yang sama tidak kita lakukan kepada orang lain. Itu adalah hakikat.

Jestru kita wajib menolak pemimpin dan individu yang mempunyai agenda peribadi dan bertindak menurut dendam kesumat. Mereka ini mungkin menampilkan diri atas nama Islam, keadilan mahupun hak kesama-rataan tetapi hakikatnya mereka tidak lebih daripada sekor Dajjal dan Yakjuj dan Makjuj yang mahu menyesatkan kita semua.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3