bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jun 2012

Main "Momok-Momok" - Pengundi Bangla, Anwar Memang Kuat Menipu!!!


Tahun lepas semasa pemilihan pucuk pimpinan PKR, telah terang lagi bersuluh, hanya 10% daripada jumlah 400 ribu ahli berdaftar yang di dakwa oleh PKR, keluar mengundi.

Itupun proses pengundian dicemari dengan pengundi2 hantu, mengundi lebih daripada sekali serta pergaduhan ditempat pengundian. Itu sememangnya cara PKR.

Kini mulut pembohong Anwar bersuara lagi. Beliau mendakwa warga asing akan "ditaja" oleh kerajaan BN untuk mengundi dalam PRU 13.

Apa yang pasti bagaimana mungkin ini akan berlaku kerana setiap parti yang bertanding akan menghantar wakil pada setiap saluran mengundi!!!

Bukankan mereka ini juga akan memerhati dan boleh memeriksa setiap pengundi yang mengundi, ini kerana petugas2 akan membacakan nama pengundi2 sebelum mereka pergi ke meja tempat, memangkah dan memasukkan kertas undi kedalam peti undi.

Bukankah sekiranya ada pengundi2 hantu terutamanya warga negara Indonesia, Bangladesh ,  Vietnam dan Nepal, pemerhati2 daripada parti2 politik yang bertugas pasti akan dapat mengesan mereka dengan mudah???

Apa yang jelas Anwar sememangnya "bapak penipu" dan pemfitnah nombor satu sementara pemimpin2 pembangkang yang lain merupakan barua2 yang menipu rakyaat demi untuk berkuasa!!!

3 comments:

  1. Siapa lah yang boleh kawal apa orang nak pangkah masa mengundi?

    Bodoh Anuwar ni. Otak manjang kelubang.

    ReplyDelete
  2. Xke bodoh...kalo bangla mngundi xkan xknal kot? Muke melayu skang ni muke cam bangla ker? Kalo ckp indon tu bleh la gak trime sbb nmpk lbh kurang jer

    ReplyDelete
  3. kalau pn warga asing g ngundi,blh pantau ke org tu pangkah BN?kot2 pangkah pas..bodo nuar! org hok fanatik pn dgor je jd pok turut.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3