bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Jun 2012

Awas!!! Kemungkinan Mat Bangla Mengundi Menggunakan Identiti Anwar Dalam PRU 13 Nanti???

Ilham posting ni dinukil daripada komen seorang pengunjung blog bumiyang...


Betul jugak ujar pengunjung blog bumiyang tu, kenapa Anwar cuba untuk meracuni fikiran rakyaat dengan kononnya kerajaan BN akan mengupah pekerja asing dari Indonesia, Bangladesh, India, Vietnam, Pakistan dan Myanmar untuk mengundi dalam PRU 13 nanti.

Adakah Anwar fikir pegawai2 SPR dan petugas2 parti yang mengawasi proses pengundian akan dengan mudah ditipu oleh pengundi2 asing ini jika mereka turun mengundi???

Apakah  wajah Anwar sendiri kelihatan saling tak tumpah sebagaimana wajah pekerja warga asing Indonesia, Bangladesh, India, Vietnam, Pakistan dan Myanmar ???


Kalau melihatkan kepada wajah lelaki dalam video seks yang dikatakan 99.99 mirip Anwar, prasaan takut beliau mungkin ada asasnya...


Ye lah ramai betul manusia yang ada iras2 seperti rupa beliau...


Kalau macam tu, bila PRU 13 nanti baik petugas2 SPR periksa betul2 samada lelaki yang kelihatan seperti Anwar dan mengundi menggunakan kad pengenalannya adalah Anwar sebenar dan bukannya Anwar "Indonesia", ""Bangladesh", "India", "Vietnam", "Pakistan" maupun "Myanmar".



No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3