bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jun 2012

Ambiga Dijumpai Retung di Hadapan Rumah...


Foto (kiri), Gambar Hiasan, Tiada Kene-mengena  Dengan Artikel Ini.

Kerani bank rentung dibakar di depan rumah


KUALA LUMPUR 29 Jun - Seorang kerani bank yang baru dua minggu mengikat tali pertunangan dijumpai dalam keadaan rentung selepas diserang dan dibakar di hadapan rumahnya di Apartmen Mesra Prima, Kampung Ampang Campuran, Ampang di sini, malam tadi.


Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Supt Nazri Nawawi berkata ketika kejadian mangsa yang dikenali sebagai P. Yoga Ambiga, 27, baru pulang dari kerja di sebuah bank di Medan Pasar pada pukul 10.15 malam. - BERNAMA




Komen Isac;


Manusia semakin zalim dan tidak berperikemanusiaan...


Penulis berharap kes ini tiada kena-mengena dengan "kesilapan" identiti... Maklumlah sebelum ini disebabkan marahkan Pengerusi BERSIH yang dilihat sengaja membuat kacau dalam menghuru-harakan negara dengan siri demonstrasi BERSIH yang beliau anjurkan ada sesetengah pihak yang mahukan beliau digantung.

Buat rakyaat Malaysia, jangan biarkan emosi menguasai anda.

Biarlah undang2 dikuat-kuasakan oleh pihak berwajib dan kita jangan sesekali mengambil undang-undang di tangan sendiri.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3