bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 May 2010

Senator YB Ezam Mohd Noor Bakal Menggegar Lagi di Segamat!!!



Semua dijemput hadir!!! Jika ceramah Ezam pada 9 Mei lalu anjuran Pemuda Umno Sekijang kekurangan bendera, kali ini satu bandar Segamat penuh dengan kibaran bendera negeri Johor, kerana Musabaqah Al Quran peringkat negeri Johor yang di adakan di Segamat, baru sahaja berakhir pada 19 Mei yang lalu.



Pujian juga harus diberikan kepada penganjur iaitu Pemuda Umno Cawangan Segamat kerana menggunakan "flyers" yang di letakkan di kereta-kereta para jemaah solat Jumaat.

Walau bagaimanapun penulis berharap agar pengedaran "flyers" dapat di luaskan lagi pada masa hadapan mungkin melibatkan semua jemaah surau-surau dan masjid-masjid di dalam daerah Segamat untuk menarik lebih ramai pengunjung.

Pada pengamatan penulis pemasangan "banner" hanya dihadkan di sekitar kawasan Batu Anam, walaupun sasaran pengunjung sepatutnya kepada seluruh penduduk  di daerah Segamat memandangkan penganjurnya adalah Pemuda Umno Cawangan Segamat.

Apapun penulis ucapkan selamat berjaya dan semoga mendapat sambutan yang menggalakkan!!! Jika ceramah anjuran Pemuda Umno Sekijang pada 9 Mei yang lalu telah berjaya menarik lebih 700 orang pengunjung, sasaran kali ini sepatutnya lebih besar.

Saksikan kibaran bendera Umno dan BN dalam foto-foto dibawah;


Bendera BN/Umno Berkibar Megah Di "Flyover" Merentasi Trek KTMB di Pekan Batu Anam.


Bendera BN/Umno Berkibar Di "Flyover" Merentasi Trek KTMB di Pekan Batu Anam.


Padang Untuk Tapak Ceramah.



5 comments:

  1. BESTTTT!!...AKU MESTI PEGI BROO!! YEHAAAAAAAA!!!

    ReplyDelete
  2. Jauh tu Jeffry ko nak pergi???

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah Isac, kampung kawan bersempadan dengan Segamat.....kawan akan hadir bersama teman-teman lain...

    ReplyDelete
  4. Salam ukhwah semua..... Allah melaknat munafik yg enggan terima hakikat qadha dan qadar dia tak layak jadi PM dan sanggup pula gadaikan agama dan bangsa sendiri untuk kepentingan peribadi.

    ReplyDelete
  5. jangan lupa ushar2 udang galah kalau ada..

    hehehe..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3