bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 May 2010

Hilang Kisah Mike, Dr Mansor Osman Pula Nak Lompat Keluar PKR???


Samada kesilapan ini suatu petunjuk ataupun kesilapan yang tidak disengajakan, hanya Allah s.w.t sahaja  yang mengetahui.... Kalau ditanya kepada orang politik ataupun orang surat khabar, mereka mungkin akan mengatakan bahawa, YB Dr. Mansor mungkin memang dah tak ada hati untuk kekal dalam PKR.

Mungkin itu cara beliau mahu "mensabotaj" imej DSAI ataupun dia memasukkan foto dan nama DSAI ke dalam "banner" tersebut secara tidak ikhlas... Apapun mengapa kesilapan tersebut boleh berlaku, hanya Dr. Mansor ada jawapannya.

Paling tidakpun mamat yang cetak "banner" tersebut mungkin tidak perlu dibayar?

Nukilan foto di atas dari blog "Berani Membuat Pilihan" Klik sini.

2 comments:

  1. SLM BRO..AGAKNYA DR MANSUR MALU NAK SBUT NAMA MAMAT SONGSANG YG BYK KONTROVERSI TU JADI DIA SBUT NAMA BAPAK DIA DLU HUHUHU

    ReplyDelete
  2. Walau berapa ramai pun pemimpin2 PKR yang tamak dan tidak jujur melompat keluar parti, PKR akan tetap kuat kerana penyokong2 nya masih kekal setia bersama parti.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3