bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 May 2010

Gempar!!! Ezam Mengaku Diperalat!!!! Siapa Yang Memperalatkan Beliau???


























Komen Isac;

Jika "diperalakan" demi agama, bangsa dan negara  demi  menegakkan  kebenaran,  apa pula yang kita nak takut sekiranya kita    dihina, difitnah, dimaki dan dicaci??? Kerana dalam menegakkan kebenaran jika ditakdirkan kita gugur sekalipun, syahid adalah ganjarannya...

3 comments:

  1. Kadang-kadang terlalu banyak aib orang yang di terlanjangkan,Allah swt. tak berapa berkenan.harapan saya pada Ezam simpan-simpan sikit untuk hari muka.rehatkan diri dulu.takut orang menyampah.itu saja pandangan saya ISAC.

    ReplyDelete
  2. salam...

    mm..ezam dah mintak maaf dgn Tun blom? face to face la baru gentleman.

    ReplyDelete
  3. Salam a. ali, kawan pun sependapat dengan tuan.

    Masalah dengan politik kita pada hari ini, apa yang sahaja yang dikata, dituduh, difitnah dan ditohmahkan oleh Pakatan kepada BN di ambil sebagai suatu "hukum". Dan rakyaat percaya 100%, walaupun tanpa disokong dengan apa2 bukti.

    Dalam kes Ezam, memang sukar buat beliau untuk mempertahankan diri tanpa mencerita sebab mengapa beliau meninggalkan perjuangan PKR.

    10 tahun perjuangan, masuk keluar lokap, dipenjarakan dan di"ISA"kan, rupa-rupanya semua itu hanyalah sia-sia kerana beliau sebenarnya mempertahankan "pemimpin" yang batil!!!

    Dalam usaha "menebus" dosa2nya, beliau kini menceritakan kesilapan yang telah beliau lakukan, agak sukar untuk tidak menyentuh "cerita sensitif" tersebut apabila batang tubuhnya pula dituduh mengambil rasuah dan diupah jawatan Senator oleh mereka yang pernah beliau pertahankan selama 10 tahun.

    Kawan pun kalau tak kerana maruah "Agama, Bangsa dan Negara" "diinjak2", kawan tak akan terlibat dengan blog politik sebegini.

    Moga-moga Allah menyelamatkan kita semua, amin...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3