bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Dec 2013

Tanpa Nik Aziz Pengaruh Anwarisma Bawaan Husam Semakin Terpinggir???

AIDCNews – 16/12/13 – Meskipun dalam pemilihan Muktamar PAS baru-baru ini, Datuk Husam Musa mengekalkan jawatan Naib Presiden parti dan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah tewas Timbalan Presiden parti, namun populariti di peringkat pusat tidak mencerminnwariskan kekuatan di peringkat negeri.

Husam yang sebelum ini merupakan Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri 2 semasa kepimpinan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diturunkan pangkat sebagai Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri 3 dalam rombakan pada Ahad.

Datuk Ahmad Yakob, Pesuruhajaya PAS negeri yang baharu menggantikan Nik Aziz turut mengangkat Mohd Amar dari jawatan sebelumnya sebagai Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri 3 kepada Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri 1.

Sebelum itu, sebaik sahaja Ahmad Yakob menjawat jawatan Menteri Besar Kelantan, beliau melantik Mohd Amar sebagai Timbalan Menteri Besar, tempat yang sebelum ini disebut-sebut sepatutnya milik Husam.

Malah, Husam juga turut dicalonkan jawatan exco kanan kerajan negeri, jawatan yang disandangnya sejak sekian lama semasa kepimpinan Nik Aziz. 

Artikel penuh klik sini.


Komen Isac;

Jika benar, alhamdulillah....

Bagaimana mungkin orang Kelantan boleh menyokong orang2 yang dilihat menyokong perjuangan pemimpin yang tidak tetap pendirian seperti Anwar Ibrahim yang senang dengan plurisma agama, menyokong LGBT, liberalisasi dan dibiyayai oleh dana Yahudi

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3