bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Dec 2013

Banjir 2013- Antara Air Liur Fauziah Salleh dan Usaha Keras Mat Said???

Seperti kebanyakkan pemimpin2 Pakatan Rakyaat yang lain, Fauziah Salleh hanya pandai menyalahkan kerajaan kononnya menganak-tirikan pengundi2nya di Kuantan kerana bantuan kepada mangsa2 lambat sampai.

Sesuatu yang sebenarnya tidak berasas kerana banjir yang melanda Kuantan pada kali ini di luar jangkaan dan dikatakan terburuk pernah berlaku. Jestru jawatankuasa banjir tidak menjangkakan ianya akan seburuk ini di tambah pula halangan kerderaan yang diletakkan secara tidak tersusun dan "double parking" telah menghalang trak2 bekalan untuk sampai ke destinasi yang dituju.

Cuma persoalan penulis, apakah sumbangan Fauziah sendiri selain daripada menunding jari menyalahkan pihak lain kerana tidak membantu "pengundi2 beliau" ???

Bukankah inilah masanya buat beliau membantu pengundi2 yang telah memenangkan beliau selama 2 penggal berturut2???

Sewajarnya Fauziah mencontohi tindakan Menteri besar Terengganu yang bukan sahaja sanggup meninggalkan PAU untuk kembali ke Terengganu bagi membantu rakyaatnya  tetapi beliau juga sanggup "merompak" lori roti di pertengahan jalan untuk membantu para pengguna2 jalanraya yang sedang tersekat di jalanraya di Kuala Lipis dek kerana banjir yang melanda Pahang baru2 ini.

Pertolongan tanpa memilih bulu, itulah semangat yang ditunjukkan oleh pemimpin Umno BN.

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3