bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Dec 2013

Elak Terus Dicaci dan Demi Dakwah Ustaz Kazim Tolak Sertai MT Umno???

Penulis rasakan sebagai pendakwah bebas tindakan Ustaz Kazim adalah sangat tepat.

Jika beliau menerima perlantikan tersebut pastinya di masa hadapan beliau tidak lagi akan dilihat sebagai neutral dan akan membataskan gerakan dakwahnya terhadap semua golongan masyarakat.

Lagipun sebagai MT Umno pasti banyak tugas2 yang akan diamanahkan kepada beliau dan jika berlaku sedemikian pasti beliau akan terpaksa mengabailan tugas berceramah, penaung sekolah pondoknya dan tugas2 dakwah yg lain.

Mudah2an dengan penolakkan ini akan membersihkan nama beliau yang sebelum ini dikaitkan sebagai mengejar nama, pangkat dan imbuhan. Serta tidak kurang juga yang melabel beliau sebagai ulamak pencacai Umno yang kononnya menyesat dan merosakkan fikiran masyarakat.

Sumber http://www.bharian.com.my/bharian/articles/UstazKazimtolakpelantikanMTUMNO/m/mArticle


posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Kenapa Ustaz takut sesama manusia? Ustaz patut takut dengan ALLAH oleh kerana dengan peranan didalam MT itu ustaz akan dapat berbuat:-

    1. Membetulkan akhidah segelintir manusia yang berjiwa syaitan di Malaysia ini yang menggunakan agama sebagai landasan untuk nafsu serakah untuk berkuasa.
    2. Membetulkan kesalahan setengah pengikut haluan kiri dalam PAS dan PKR yang bersekongkol dengan khafir harbi bagi merosakan negara Islam Malaysia..
    3. Dapat memberi bimbingan kepada pemimpin Melayu Muda yang bakal menjadi pemerintah agar dapat menghayati Islam secara yang betul.
    4. Dapat mengurangkan perbalahan diantara pengikut2 PAS terhadapa saudara2 Islam dalam UMNO....agar berpegang dengan tali ALLAH apabila menghadapi perbalahan sesama sendiri.
    5. Ustaz telah diberikan amanah agar dapat menyemarakan lagi syiar Islam melalui kekuatan politik.
    6. Ustaz akan dapat menolong mengekang usaha2 kalangan khafir di Malaysia yang hendak menghapuskan Islam dan kuasa Melayu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3