bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Dec 2013

Gol Melalui Sepakan Percuma Rozaimi di Minit ke 90 Selamatkan Maruah Harimau Muda!!!

NA PYI TAW: Malaysia seri dengan Singapura 1-1 dalam perlawanan Kumpulan A bola sepak Sukan SEA di Stadium Zeyar Thiri, sebentar tadi.

Gol penyamaan Malaysia dijaringkan oleh Rozaimi Abd Rahman pada minit ke-90 hasil daripada sepakan percuma
yang melencong  cantik menewaskan penjaga gol Singapura. 

Rozaimi dan Nazmi Faiz yang hanya dimasukkan sekitar minit ke 70 meningkatkan sedikit impak serangan skuad negara yang sebelum itu gagal memanfaatkan banyak peluang terhidang.

Terdahulu Singapura mendahului Malaysia 1 : 0 hasil jaringan juga melalui "dead ball situation" apabila sepakan percuma dan di sambung oleh tandukan pemain Singapura yang gagal dikeluarkan dengan kemas telah menyebabkan keadaan kelam-kabut di depan pintu gol dan seorang pemain Singapura yang lain telah memanfaatkan situasi tersebut dengan menolak bola masuk ke dalam gawang.

Terimakasih Rozaimi!!!

Sumber Berita Harian.

1 comment:

  1. Assalam Bro

    Masalahnya dengan pasukan Malaysia ni... Nak menang pertandingan tapi pemain yang bole menjaringkan gol... disimpan dibangku simpanan... Perbezaan Rozaimi dgn Hazwan... Rozaimi mempunyai skill mengatur serangan sambil menjaringkan gol... bagi Hazwan pula dia memerlukan hantaran bola dikaki baru bole menghasilkan gol... Thamil Arasu ternyata gagal langsung sebagai pemain...?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3