bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Dec 2013

Paul Walker Hero Filem "The Fast and Furious" Terbunuh Dalam Kemalangan Jalanraya???

Santa Clarita, California (CNN)-- Aktor pelakon lelaki Paul Walker, yang terkenal sebagai bintang apabila membintangi filem, "The Fast and Furious" meninggal dunia pada hari Sabtu dalam kemalangan kereta di California Selatan. 

Berita kematian ,Walker 40 tahun disahkan oleh Ama Van Iden pengurus media Walker tetapi menyatakan bahawa beliau tidak dapat menjelaskannya melebihi apa yang telah dikirimkan kepada akaun  rasmi Twitter dan Facebook Walker.  

Walker merupakan penumpang di dalam kereta Porshe kawannya dan kedua-duanya telah menghadiri aktiviti kebajikan untuk syarikatnya,  di komuniti Valencia di Santa Clarita, kira-kira 30 km ke utara Hollywood anjuran Reach Out Worldwide iaitu laman web untuk memberi manfaat kepada mangsa-mangsa taufan Haiyan di Filipina.  

Kemalangan berlaku kira-kira 3:30 petang (6:30 p.m. ET), kira-kira 300 meter dari Pejabat park di mana acara itu diadakan.  Santa Clarita Valley isyarat, memetik seorang Timbalan Sheriff  di tempat kejadian,  berkata merah Porsche kelihatan telah kehilangan kawalan.

Kenyataan pejabat Sherif memberitahu Timbalan Sherif yang tiba di tempat kejadian sebuah kenderaan sedang terbakar. Sebaik sahaja api krew bomba memadamkan api kebakaran mereka menemui dua mayat dan kedua-dua daripadanya telah disahkan mati di tempat kejadian.  


Komen Isac;

Nampaknya dunia Hollywood telah kehilangan seorang hero tampan yang begitu digilai oleh ramai peminat2 wanita. Pastinya kehilangan beliau akan begitu dirasai.

Apa yang tragis, Paul Walker yang begitu popular dengan watak pemandu laju, seakan2 tidak dapat dipisahkan dari wataknya dalam filem2 lakonannya di mana pemergiannya ini juga dikaitkan dengan sebuah kereta berperestasi tinggi jenama Porshe.

Apapun menurut laporan mendiang dijumpai duduk di tempat penumpang.

Sumber klik sini, sini dan sini.




No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3