bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Dec 2013

Bekas Pesuruhjaya Pas Kedah Cabar KDN Ambil Tindakkan Tegas Terhadap Syiah Malaysia???

Betul juga komen beliau...

Di Malaysia penyebaran dakwah di kalangan orang2 Islam hanya dibenarkan untuk fahaman ASWJ.

Bahkan agama lain pun dilarang oleh perlembagaan didkyahkan kepada umat Islam.

Sewajarnya KDN dan jabatan agama negei2 terbabit mengambil tindakan terhadap sesiapa yang cuba menyebarkan agama lain terhadap umat Islam di Malaysia.

Juga mengambil tindakan terhadap penganut2 Syiah yang bukannya fahaman tradisi keluarga mereka.

Secara umumnya penganut2 ajaran Syiah merahsiakan fahaman mereka dan buka mudah untuk mendapatkan pengakuan mereka sacara suka-rela.

Jestru tindakkan wajar diambil terhadap individu2 yang mengaku mengamalkan amalan tersebut sebagai langkah pertama sebelum siasatan secara menyeluruh dan pemantauan dijalankan dari masa ke semasa terhadap individu2 dan kumpulan2 yang disyakki mengamalkan ajaran tersebut.

1 comment:

  1. ya ya ya...kali ini aku setuju dgn pahrolrazi. isu syiah adalah isu ummah, bukan isu politik. kalau ada yg mengaku penganut syiah, kenapa masih dibiarkan? kes mat sabu masih dalam peringkat kumpul bukti. tidak ada pengesahan dan pengakuan daripada tuan punya tubuh. walaupun pengikut syiah pandai bermuka-muka, berpura-pura atau takiyyah, bukti mesti lengkap untuk menuduh. harap ambil tindakan tegas tak kiralah syiah tu ada dalam parti mana sekalipun. tidak mustahil syiah juga sudah meresap masuk dikalangan ahli umno, juga dalam jakim sendiri. siapa tahu jika tidak disiasat...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3