bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Oct 2011

Gempar!!! "China Doll" Dalam Klip Video Seks Lelaki Mirip Anwar Adalah Ahli MCA???


Media pembangkang menunjukkan kegusaran mereka apabila melihat MCA telah mula mengrekrut "kader-kader" beliawanis yang "berdahi licin". Kebanyakkan dari mereka melebel "kader-kader" ini sebagai "ahli upahan".

Biasalah.. Pakatan mana boleh tengok BN ada idea baru... Mereka jadi "kecut"...

Silap-silap nanti mereka akan memfitnah bahawa wanita "China Doll" yang bersama lelaki mirip Anwar dalam Video Klip Seks tempohari juga adalah ahli MCA yang menyelinap ke dalam industri pelacuran untuk memerangkap ketua mereka.

Apa nak dihairankan apabila di mahkamah sekarang ini mereka sedang menjurus menuduh Saiful sebagai "agen Umno" yang menyelinap masuk parti PKR untuk memerangkap Anwar (Liwat II).

Semuanya salah Umno/BN.... Tak kiralah air mani siapa yang dijumpai di dalam dubur Saiful!!! Maupun yang ada pada "China Doll" tu... Logiknya Anwar perlu menjawab bagaimana air maninya boleh didapati dengan mudah!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3