bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Oct 2011

Apa Komen Karpal Sekiranya Nanti Jika Anwar Didapati Bersalah - Yang Arif Hakim Dato’ Mohamad Zabidin Mohd Diah Memeluk Saiful Kerana Simpati Kerana Beliau Telah Diliwat???

Bila seorang hakim yang membuat keputusan memenangkan Karpal boleh pula memeluknya selepas memberikan keputusan menganugerahkan RM 2 Juta sebagai gantirugi kemalangan yang beliau alami dua tahun yang lalu. Bukannya kita mahu menuduh hakim tersebut mengamalkan "favouritism" tetapi bukankah lebih manis jika hendak memeluknya untuk tujuan memberikan semangatpun peluklah apabila berada di luar mahkamah, bukan kah lebih manis begitu??? Hakim bukan sahaja perlu adil tetapi perlu juga dilihat sebagai adil!!!

Itulah Pakatan yang diagung-agungkan oleh sesetengah dari kita... Apa sahaja yang mereka buat atau jika ada yang menyebelahi mereka maka itu dikatakan adil!!! Itu dikatakan inspirasi rakyaat!!! Artikel Penuh klik sini.

Sampai bila kita semua nak kena tipu dan kena jual???

Nak biarkan negara ini menjadi sebagaimana Afghanistan, Iraq, Palestine, Mesir dan terbaru Libya???

Siapa yang untung bila rakyaat berpecah-belah???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3