bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Oct 2011

Cikgu Bard Bakal Disaman RM500 Juta???


Beliau tu wajar disaman  aje... Paling tidak pun untuk jumlah lebih RM 2,000.00. Walaupun jumlah tidak penting... Tetapi sepatutnya ianya boleh dijadikan pengajaran supaya lain kali sesiapa pun kena lebih berhati-hati kerana tuduhan yang tidak betul adalah suatu fitnah dan fitnah boleh merosakkan integeriti dan maruah orang yang ditohmah.

Kalau saman berjaya dan Cikgu Bard kena bayar RM 500 Juta, sah bankrap punya, siapa yang nak tolong bayarkan sebanyak itu. Sah tak boleh bertanding PRU 13.

2 comments:

  1. inilah perkara paling memelikkan aku , kenapa Rosmah atau syarikat itu tak saman chegubard ??

    kenapa hanya diam dan membiarkan bloggers juga rakyat tertanya sendiri sambil membuat andaian sendiri ?
    kalau benar ianya cuma fitnah , kenapa tak ada pihak yang ambil tindakan walau secalitpun ?

    Rakyat mahu pihak rosmah atau syarikat pemilik itu lakukan sesuatu , saman saja cikgu Bard itu !! biar jadi pengajaran dan iktibar kepada pihak pembangkang jangan semudah itu menyebar kebohongan !

    ReplyDelete
  2. Sekurang-kurangnya sepupu PM mesti beri katadua kepada Cikgu Bard ni ... tapi ape nak buat telur yg hilang belum ditemui semula.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3