bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Oct 2011

Liwat II - Video Lucah Bakal Membuktikan Samada Anwar "Mampu" Atau Tidak???

Anwar dan barisan peguamnya selalu membawa bicara dalam bicara... Antara lain membicarakan samada Saiful yang didakwa intim dengan seorang penolong pendakwa wanita boleh diketepikan penyaksiannya, beberapa kali cuba menggugurkan hakim dan lain-lain lagi...

Jestru apabila pakar tulang belakang memberi keterangan yang menjurus  untuk membuktikan Anwar tidak mampu untuk melakukan seks, adalah wajar sekiranya pihak pendakwaan memohon agar kes video seks yang melibatkan  lelaki menyerupai Anwar di bawa sebagai bukti baru.

Ianya bagus untuk kedua-dua belah pihak kerana sekiranya lelaki dalam video klip tersebut adalah Anwar maka penyaksian Dr. Hoogland bakal tergugur  dengan sendirinya dan sebaliknya sekira lelaki tersebut terbukti bukan Anwar maka Anwar bakal dibuktikan tidak bersalah!

1 comment:

  1. Satu cadangan yang baik tapi akan memakan masa yang agak panjang . Apa kata kalau pendakwa panggil jer pelacur china tu hadir kat court . Sure Anwar cancel nak mengaku mati pucuk. Semua rakyat Malaysia boleh buat penilaian sendiri


    apa kata murshidur am PAS

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3