bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Oct 2011

Selepas 54 Tahun Merdeka!!! Selepas RM 600 Juta Peruntukkan Diberikan Oleh Kerajaan Pusat!!! Tetapi Berwuduk Masih Pakai Air Sungai???


Sekeping gambar menceritakan 1000 cerita... Sekali pandang, memang nampak tawaduk...Dua kali pandang, nampak pula kegagalan kerajaan negeri untuk memberikan kemudahan air bersih kepada rakyaat Kelantan walaupun telah menghabiskan RM 600 Juta peruntukkan yang diberikan oleh kerajaan pusat bagi menaik-taraf kemudahan bekalan air bersih untuk negeri tersebut.

Mungkin kerajaan negeri ada sebab yang tersendiri... Mungkin rakyaat kelantan redha...
Tetapi adakah alasan tersebut akan diterima di akhirat kelak???

3 comments:

  1. berlakon jer ni, ada air ke tu. kalau tengok paras air tu kan jauh ke bawah, kalau betul nak berwuduk perlu turun ke bawah tebing lagi.

    ReplyDelete
  2. nik aziz nak berwuduk pakai air sungai apa salahnye....lebih afdahal gamaknye ye......

    rakyat kelantan pun kena redha la terima hakikat guna la air sungai kerana rahmat allah tu

    ReplyDelete
  3. amikla yg positif ... air kt sg kelantan masih bersih boleh di bawa berwuduk ... air sg kat kl ni kene lah di beri perhatian ... betul tak?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3