bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 May 2018

Pas Bakal Rampas Selangor?


Walaupun DS Azmin dengan Angkuh mendakwa cuma PH dan BN yg sahaja yg boleh membentuk kerajaan ...penulis pun bersetuju dgn Pas Yang sebenarnya beliau bimbang sekiranya PKR gagal mengekalkan kerajaan negeri Selangor.

Dengan Pas meletakkan 47 calon berbanding 56 kerusi DUN mereka sememangnya berpeluang untuk membentuk kerajaan negeri Di Selangor.

Malah sekiranya gagal mendapatkan kerusi majoriti mudah 27 kerusi, penulis percaya BN mahupun PH pasti memberikan Pas untuk membentuk kerajaan campuran. Jika ini berlaku mungkin Pas perlu meletakkan antara syarat utama iaitu MB perlu daripada parti Pas ataupun seorang yang boleh dipercayai agar tidak disisihkan seperti pemotongan peruntukan wakil rakyaat yang dilakukan oleh DS Azmin terhadap Adun Pas baru2 ini, penyingkiran Dr Hasan Ali isu menentang penjualan arak di kawasan Melayu dan penyingkiran Dato' Zulkifli Nordin yang mendedahkan isu gerakan Kristian Di Selangor.

Sumber klik;
https://aidcnews.wordpress.com/2018/05/01/azmin-bimbang-gagal-bentuk-kerajaan-semula-pesuruhjaya-pas-selangor/

1 comment:

  1. Ayuh semua rakyat Selangor yg cintakan Islam dan tidak sukakan pesta arak dan segala bentuk kemaksiatan. Kita ada dua pilihan yg diyakini dapat menjaga Islam yakni UMNO/BN atau PAS. Pilihlah salah satunya diantaranya dan jangan berikan satu undi pun kepada Azmin, Mahathir, DAP/PH. Tulisan ini ditulis pada saat ini malam Jumaat dibulan Sa'aban yg mulia dan penuh barokah. Tolong sama2 kita aminkan, ya Allah kau kalahkan parti2 yg bersekongkol dengan parti yg anti kepada agamaMu Islam, amin....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3