bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 May 2018

Antara Berkin Hermes, 40 Kuda dan Suit BRIONI RM 24 Ribu Untuk Pembancuh Kopi??

Foto duit, jam tangan, bungkah emas Najib palsu???


Sumber klik sini.

Nampaknya status life style pemimpin2 Malaysia kita begitu tinggi sejak akhir2 ini....walaupun rakyaat katanya sedang terhimpit dek kenaikan taraf hidup.

Baru2 ini heboh rampasan beratus2 beg tangan Berkin Hermes yang kononnya milik isteri mantan PM, walaupun rampasan tersebut sebahagiannya adalah daripada premises milik orang lain.

Sebelum in pula seorang lagi Mantan PM era tahun 80an - awal 2000 katanya memiliki sehingga 40 ekor Kuda baka baik. Klik sini. Beliau telah mendermakan semua cenderamata yang diterima semasa bersara jawatan PM kepada pihak muzium, tetapi nampaknya barangan berharga X pulak diserahkan sekali? Jangan lah marah.....Saya tanya sahaja....Tak kan tanya pun X boleh???

Malah seorang Mantan TPM yang baru2 ini mendapat keampunan penuh untuk satu kes liwat pula, pernah menghadiahkan suit Brioni (blazer dan seluar) yang berharga RM 24 ribu  kepada seorang pembantu peribadi (merangkap Cofee maker).

Wow!!! Dahsyat kan.....

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3