bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Dec 2011

Tegang-Urat Mustafa dan Hasan Ali Hanya Main Wayang???


Adakah ini bermaksud, sebenarnya puak pro "perpaduan" dalam Pas sengaja menghangatkan isu ini demi untuk menarik perhatian dan sokongan "akar-umbi" parti???

Terutamanya apabila puak "pro Anwar" dilihat kini telah mendominasi Pas???

Jangan lupa bahawa puak pro Ulamak dalam Pas termasuk Hj Hadi juga sebenarnya lebih cenderung kepada usaha untuk mewujudkan kerajaan perpaduan, cuma halangan besar mereka adalah Mursyidul Am nya iaitu Nik Aziz, tidak bersetuju.

Jestru jika apa yang berlaku ini hanyalah "main wayang" dalam Pas, ianya mudah untuk difahami.

1 comment:

  1. Dah sampai masanya kita baca semula dan patuhi suruhan ALLAH di 48:28-29
    [28]
    (Allah yang menyatakan itu) Dia lah yang telah mengutus RasulNya (Muhammad, s.a.w) dengan membawa hidayah petunjuk dan ugama yang benar (ugama Islam), supaya Dia memenangkannya dan meninggikannya atas segala bawaan ugama yang lain; dan cukuplah Allah menjadi Saksi (tentang kebenaran apa yang dibawa oleh RasulNya itu).
    [29]
    Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya ... hingga akhir ayat.

    Petikan dari - http://www.alquran-melayu.com/48-al-fat-h/

    Ade siapa berani kata 'No' ?

    Nani

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3