bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Dec 2011

PRU 13 Sekiranya Pakatan Menawan Johor, Melaka dan Negeri Sembilan...



Alamat anak-anak mudanya akan terpaksa berhijrah keluar ke negeri-negeri di bawah pemerintahan BN untuk mencari pekerjaan dan negeri-negeri tersebut juga bakal senasib dengan negeri Kelantan yang dibelengu masalah bekalan air bersih yang berpanjangan...

Lebih 20 tahun memerintah masih tak boleh nak selesai-selesai...

4 comments:

  1. Yang teman pening ni adalah sikap buta perut orang melayu khasnya puak2 Umno bila mengundi. Deme bukan kira sangat, janji calon tu guna lambang Dacing. Teman terkejut beruk bila Pas berlawan dengan BN bukan Umno (kafir), Pas boleh kalah sedangkan pengundi islam dalam kawasan tu 75% adalah melayu. Parlimen Grik bro masa PRU 12 dulu. Kalau macam ni lah gaya mike memilih, teman ingat Umno tak perlu risau calon BN bukan Umno akan kalah jika bertanding di kawasan melayu 95% sekali pun.

    Maka kalau Najib nak BN menang besor, teman syorkan letakkan lebih banyak calon BN bukan Umno dalam kawasan melayu majoriti .. sure menang punya jika berlawan dengan Pas.

    Ngok dan Ngap betul orang2 Umno nih. Teman tak lah suka Pas tapi teman cuma nak melayu atau islam ramai dalam DR dan DUN saja.

    ReplyDelete
  2. anon 14:48.. kalau pangkah PAS tapi ikut semua kata2 DAP apa gunanya??.. tak gitu??..

    ReplyDelete
  3. Yeop.. kalau melayu pun perangai mengalahkan yahudi mcm khalid samad tu mcm mana plulak yeop..

    ReplyDelete
  4. kome nak melayu atau islam ramai dalam DR dan Dun tapi kome ada fikir tak kalau mereka ni banyak sekali pun tapi bangsa lain yang dok remote control apa pun tak boleh nak buat

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3