bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Dec 2011

Ucapan Berapi-api Tiga Sayap di Persidangan Umno - Persoalannya Mengapa Baru Sekarang???



PRU 13 hampir menjelang...Tetapi mengapa baru sekarang suara tiga sayap Umno baru kedengaran???

Apa yang telah mereka lakukan sejak PRU 12 yang lalu???

Jika Pakatan tidak jemu-jemu menganjurkan ceramah-ceramah politik saban hari ke segenap pelusuk kampung-kampung dan bandar-bandar!!!. Mana perginya suara Pemuda??? Mana perginya suara Puteri??? Mana perginya suara Wanita??? Bahkan suara jeneral-jeneral Umno juga hanya bermusim!!!

Jangan biarkan Pakatan meracuni minda rakyaat dengan dakyah mereka sebaliknya pemimpin-pemimpin Umno begitu selesa berpeluk tubuh.

Bila sampai hari perhimpunan, barulah masing-masing cuba menonjolkan diri bagai "ayam sabung"!!!

Penulis pun dah lama rindukan sesi ceramah Ezam yang kini sudah bergelar YB Senator....


3 comments:

  1. aKU SETUJU SANGAT aPA YANG AWAK Tuliskan, memang betul nak kata garang pembangkang lagi garang hari2 ada ceramah politik, Baru sekarang nak cakap berapi2, pieeeeeeeeeeeeeeeeelah. Nak memang tukar semua pemimpin sayap2 nie. Habiskan borehhhhhhhhha aje

    ReplyDelete
  2. org umno sebuk bekerja bro. tabur bakti pada rakyat, politik cuma waktu mengundi. pas lainnn. hari2 tabur fitnah. hari2 politik bagi mereka.

    ReplyDelete
  3. sebenarnya usaha dah pun dibuat...di segenap daerah pemuda dan puteri turun padang...tapi tak lah dimuatkan hari-hari, kalau nak diwar2kan sarat sebab dalam satu negeri saja dah ada berapa daerah, berbagai2 aktiviti diadakan....menyediakan peluang kerjaya untuk belia, motivasi pendidikan, peluang keusahawanan, program mesra rakyat dsbnya.....tak perlu ceramah2 ni tapi aktiviti yang sihat itu penting

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3