bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Nov 2011

Salah Guna Wang Peruntukkan Wakil Rakyaat - ADUN BN dan Setiausaha Dipenjara, Sebaliknya Setiausaha ADUN DAP Mati "Terjatuh" Bangunan Tinggi.





BEKAS Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Teratai, Yap Soo Sun dipenjara dua tahun dan denda RM350,000 oleh Mahkamah Sesyen Shah Alam hari ini selepas didapati bersalah atas tujuh tuduhan menggunakan dokumen peruntukan palsu untuk mengadakan program sambutan Hari Thaipusam dan Tahun Baru Cina berjumlah RM70,000 pada 2008. - Foto Che Rani Che Din. (BERITA HARIAN) Nov 3, 2011 5:33 pm



Kematian Teoh Beng Hock (setiausaha ADUN DAP) yang sedang disiasat dalam kes yang hampir serupa sehingga kini masih menjadi tanda tanya???

Dalam kes yang hampir serupa ADUN BN dan setiausaha dipenjara!!! Sebaliknya bila ADUN DAP disiasat, setiausanya pula dijumpai mati terjatuh bangunan, ADUN bebas dan SPRM pula yang dituduh melakukan pembunuhan.

Bak kata pepatah, "orang lain yang makan nangka, orang lain yang kena getah".

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3