bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Nov 2011

Mari Pakat Ramai-ramai Ikut Lisa Surihani Masuk Umno???


Kalau dahulu... Dek dakyah Pakatan Rakyaat, orang ramai terutamanya golongan muda "malu" untuk menyertai Umno...

Macamlah... hina sangat parti Umno ini...

Walaupun hampir semua golongan professional dan kelas menengah yang kini menjadi penyokong tegar Pas "terhutang budi" kepada UMNO yang telah merobah nasib anak petani sehingga bergelar Profesor... Tuan Jurutera... Tuan Peguam... Tuan Guru...Tuan Pegawai Kerajaan....Malah ada yang menjadi Jutawan bak hikayat sebuah cerita dongeng!!!

Tetapi persetankan tu semua!!!   Mereka inilah yang kononnya lebih pandai!!! Lebih Islam!!!Yang kononnya mahu memartabatkan Islam!!! Sebaliknya mereka cuba untuk meracuni minda rakyaat untuk membenci dan mahu 'mengkuburkan" Umno... kalu DAP yang berperangai begitu, kita boleh terima dan faham!!!

Bak, "melepaskan anjing yang tersepit". Tapi salah siapa? Mungkin juga salah pemimpin-pemimpin Umno yang telah mencurahkan jasa tanpa mengharapkan balasan. Memberikan senjata kepada tentera tanpa "memberitahu" mereka sipakah sekutu yang perlu dipertahankan. Hasilnya budi yang dicurah tuba yang menjadi balasannya.

Penulis ucapkan tahniah buat Lisa kerana berani merobah persepsi...

Semoga selepas ini akan lebih ramai yang mengikuti jejak beliau. Sebagai umat Melayu beragama Islam kita seharusnya berbangga dengan apa yang telah diperjuangkan oleh Umno selama ini.

Bagi mereka yang belum mahu menjadi ahli parti, tidak mengapa... Yang penting orang Melayu/Bumiputera perlu bersatu!!!

Penulis pun bukannya ahli Umno, bahkan pernah menjadi ahli Pas. Tetapi kerana tuntutan semasa telah 3 tahun penulis menghambakan diri di laman blog untuk mempertahankan parti keramat orang Melayu ini.

Mudah-mudahan perjuangan kita akan diberkati Allah s.w.t.dan semoga ditunjukkan jalan kebenaran!!! Amin....

Sumber foto klik sini.

2 comments:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3