bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Nov 2011

Dakwaan Akhbar Australia Memburuk-burukkan Isteri dan Anak Perempuan Najib Hanyalah Salah Lapor!!!

JIKA semalam Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tweet kata berita anak dan isterinya shoping sakan di Australia itu kisah bohong, hari ini puak-puak pembangkang yang suka sebar cerita fitnah itu kena 'tampar' lagi bila akhbar The West Australian siar pembetulan pulak.

Akhbar Australia itu mengaku mereka salah lapor dan sedar berita tersebut tidak benar.

Menurutnya, laporan sebelum ini yang mendakwa anak perempuan Datuk Seri Najib Razak berbelanja besar di negara itu sebagai tidak benar.

"The West Australian sedar perkara ini tidak benar dan anak perempuan Najib tidak berada di Perth pada waktu itu," kata ralat yang siarkan akhbar tersebut hari ini.-4/11/2011. Klik sini.







Komen Isac;

Apa nak dihairankan...Pengamal dan pejuang homoseks di Australia ramai yang menyokong Anwar...
Dalam politik semuanya mungkin...


1 comment:

  1. Pengakuan akhbar Australia tidak menghairankan tetapi yang penting siapa yang mengarahkan akhbar Australia melaporkan berita itu ataupun siapa yang membayar atau atas arahan siapa berita itu ditulis. Cuba hebahkan siapa dalangnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3